Ze względu na szereg korzyści, jakie niosą ze sobą gadżety reklamowe, wiele firm wykorzystuje je do swojej promocji. Przede wszystkim warto podkreślić ich trwałość i możliwość budowania świadomości marki w głowach konsumentów. Ponadto gadżety reklamowe są stosunkowo niedrogie, a ich produkcja nie wymaga dużych nakładów finansowych.

Dobry gadżet reklamowy powinien być na tyle uniwersalny, by móc trafić w potrzeby szerokiego grona odbiorców. Nic więc dziwnego, że wiele gadżetów przybiera praktyczną formę akcesoriów do biura, które dzięki swojej użyteczności okazują się szczególnie skuteczne. Poniżej przedstawiamy kilka propozycji, które ułatwią i umilą wykonywanie biurowych obowiązków.

Długopisy firmowe na zamówienie

Nawet w erze komputerów trudnym zadaniem byłoby znalezienie osoby, która podczas biurowych prac nie potrzebuje mieć pod ręką długopisu. W większości biur po prostu nie sposób się bez niego obejść. Jako że pracownicy często z nich korzystają, dzięki długopisom na zamówienie łatwo zbudować świadomość marki nie tylko w głowach klientów, ale również zespołu tworzącego firmę.

Pendrive z logo

Poręczne pendrivy skutecznie wyparły płyty i dyskietki. Choć dzisiaj wiele plików przechowuje się w chmurze, pamięć USB wciąż stanowi nieodzowny element wyposażenia biurowego. Dzięki niej w jednej chwili można przenieść większe pliki z jednego komputera na drugi, a także bezpiecznie przechowywać poufne dokumenty. Firmy, które inwestują w pendrivy z logo mogą mieć pewność, że nie trafią one do śmietnika ani nie będą się kurzyć w szufladach. Wręcz przeciwnie – z pewnością będą w ciągłym użytku.

Podkładka pod myszkę

Prosta rzecz, ale przy tym bardzo praktyczna – podkładka pod myszkę. Czy istnieją osoby (wyłączając tych, którzy pracują jedynie na touchpadzie), które ich nie używają? Z drugiej strony ludzie rzadko kiedy po prostu je kupują. Większość pracowników posiłkuje się podkładkami firmowymi, które otrzymują w ramach drobnego upominku. Warto podkreślić, że podkładki są stosunkowo niedrogie w produkcji, a przy tym oferują dużą powierzchnię reklamową.

Kubki firmowe

W większości biur cały zespół rozpoczyna dzień pracy od kawy. W ładnych firmowych kubkach i filiżankach smakuje ona jeszcze lepiej. Co więcej gustowne kubki mogą być używane nie tylko przez zespół, ale również przez klientów odwiedzających firmę. Dzięki takim niepozornym elementom identyfikacji wizualnej marki, firma sprawia wrażenie profesjonalnego, prężnie działającego przedsiębiorstwa.

Zestaw piśmienniczy

Oprócz długopisów w większości biur intensywnie używa się również innych przyborów do pisania. Istnieje możliwość stworzenia spójnych i gustownych firmowych zestawów piśmienniczych, w skład których dodatkowo mogą wchodzić na przykład ołówki, zakreślacze czy pióra. Każdy pracownik i każdy klient z przyjemnością przyjmie taki zestaw. Przykłady zestawów piśmienniczych można znaleźć tutaj.

Kalendarz

W prężnie działającym biurze czas jest na wagę złota. Dzięki ładnym firmowym kalendarzom pracownicy będą częściej pamiętać o goniących terminach i nadchodzących, nowych projektach. Pomimo kalendarzy elektronicznych w komputerach, laptopach i smartfonach, te ścienne i tak okazują się niezbędne. Warto również zauważyć, że podobnie jak podkładki pod myszki dają wiele możliwości nadruku, dzięki dużej powierzchni.

Praca w każdym biurze rządzi się swoimi prawami, jednak istnieje grupa przyborów, które okazują się niezbędne w większości miejsc pracy. Ze względu na użyteczność, to właśnie te przedmioty warto wykorzystać jako gadżety reklamowe. My na przykład proponujemy gustowne długopisy na zamówienie – zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.