Myślisz, że długopisy z logo są tak popularną formą reklamy, że trudno dzięki nim się wyróżnić? Nic bardziej mylnego. Dzisiaj oferta artykułów piśmienniczych praktycznie nie ma końca, a na dodatek istnieje wiele technologii znakowania. To wszystko sprawia, że każda firma może mieć swój niepowtarzalny projekt długopisów z logo. Jedni stawiają na modele wyróżniające się swoim designem, a inni wybierają rozwiązania podkreślające prestiż firmy. Jaki długopis reklamowy wybierzesz Ty?
Długopisy ekologiczne z papieru
Ostatnie lata pokazały, że trend życia w zgodzie z naturą i troska o środowisko, to coś znacznie więcej niż jedynie chwilowa moda. Promując swoją firmę za pośrednictwem długopisów ekologicznych, można nie tylko podkreślić odpowiedzialną postawę przedsiębiorstwa, ale również przykuć uwagę odbiorców oryginalnym designem. Dzisiaj również i konsumenci oczekują, że przedsiębiorstwa będą funkcjonować w świadomy sposób. W odpowiedzi na to, producenci gadżetów reklamowych coraz częściej proponują przybory do pisania częściowo wykonane z materiałów biodegradowalnych – długopisy z logo z obudową z papieru, drewna lub bambusa.
Warto podkreślić, że tego typu długopisy reklamowe znakowane tampodrukiem czy też sitodrukiem na okrągło, nie są mniej wytrzymałe czy gorsze w swojej funkcjonalności od modeli wykonanych z metalu czy tworzyw sztucznych. Ekologiczne długopisy reklamowe z logo to zatem doskonały wybór do urzędu, szkoły, hotelu, agencji reklamowej, korporacji czy szpitalu! Modele z oferty naszego sklepu online cieszą się zainteresowaniem różnych grup odbiorców, także klientów indywidualnych.
Neonowe długopisy reklamowe
Soczysty, krzykliwy kolor to jedna z najprostszych i jednocześnie najlepszych metod na to, żeby wyróżnić się w tłumie. Paleta barw współczesnych długopisów z logo praktycznie nie ma końca, a wśród propozycji nietrudno znaleźć kolorowe modele, które ściągają na siebie wzrok każdej osoby znajdującej się w promieniu kilku metrów. Różowy, żółty, seledynowy, a może pomarańczowy? Możliwości jest całe mnóstwo!
Jak jednak spersonalizować długopis reklamowy z obudową w krzykliwej barwie tak, by znaki firmowe nadal rzucały się w oczy i stały się nośnikiem reklam? Przede wszystkim warto postawić na kreatywność – obudowę długopisu może zdobić nie tylko logotyp firmy, ale także chwytliwy slogan. Neonowe długopisy to opcja dla przedsiębiorstw, które wiedzą, jak realizować działania marketingowe z rozmachem, nawet przy niewielkim budżecie!
Pióro wieczne
Jeśli firma chce zwrócić uwagę wyjątkowo eleganckim gadżetem reklamowym, gustowną alternatywą dla długopisów z logo mogą być pióra wieczne. Takie akcesoria reklamowe doskonale sprawdzą się w środowisku biznesowym, w którym docenia się tradycję, ponadczasowy styl, jakość i elegancję, która nigdy nie wychodzi z mody. Przykład gustownego pióra wiecznego, które sprawdzi się jako gadżet reklamowy, można zobaczyć tutaj.
Pióra wieczne z logo chętnie zamawiają szpitale, dyrekcje placówek publicznych, kancelarie prawnicze, a także uniwersytety. Personalizowane modele warto wybierać również na prezenty okazjonalne dla bliskich.
Pióro kulkowe
A może coś pomiędzy tradycyjnym piórem wiecznym a uniwersalnym długopisem z logo? Jest na to odpowiedź – praktyczne i eleganckie pióro kulkowe. Taki gadżet wymaga zdecydowanie większych nakładów finansowych niż uniwersalne plastikowe długopisy z logo, jednak niektórych klientów warto wyróżnić. Szczególnie polecamy pióra kulkowe Parker Urban, których metalowe obudowy można w modny sposób wygrawerować – umieścić na nich wytłoczone napisy, logotypy czy nawet wzory.
Chcesz pokazać, że Twojej firmie zależy na klientach? Zobacz, jakie długopisy z logo możemy Ci zaproponować.
4 korzyści stosowania długopisów reklamowych
1. Długopisy reklamowe, czyli skuteczna forma reklamy
Długopisy z logo to doskonałe gadżety reklamowy. Są powszechnie używane przez ludzi i to w różnych miejscach, a to sprawia, że reklamy naniesione na obudowy widoczne są przez długi czas. Długopisy reklamowe to jednak nie tylko skuteczna forma promocji marki. Prócz budowania wizerunku z wykorzystaniem personalizowanych artykułów biurowych, można je wykorzystać przy kampaniach produktowych i usługowych.
2. Niski koszt zakupu długopisów z logo firmy
Długopisy z logo to tani sposób na szybkie zwiększenie rozpoznawalności marki. Nawet przy niewielkim budżecie osiągnąć można zamierzone cele marketingowe np. wręczając personalizowane gadżety swoim klientom, kontrahentom i pracownikom. W świecie wielkich reklam detale nadal się liczą, a długopisy z logo nie wypadły z reklamowych trendów.
3. Łatwość dystrybucji długopisów reklamowych
Długopisy reklamowe mogą stać się naprawdę chwytliwą i efektywną reklamą niskobudżetową, zwłaszcza że ich dystrybucja nie wiąże się z ponoszeniem kosztów. Wystarczy wręczać gadżet reklamowy podczas targów wystawienniczych czy w trakcie spotkań biznesowych.
4. Zwiększenie rozpoznawalności marki dzięki długopisom z logo
Niemalże każda duża marka inwestuje w długopisy reklamowe z logo. Skoro najwięksi, dysponujący dużymi budżetami nie rezygnują z tego typu działań reklamowych, jest to z pewnością potwierdzeniem ich skuteczności. Długopisy z logo to doskonały pomysł na reklamę dla każdej, nawet małej i początkującej firmy !
Chcesz pokazać, że Twojej firmie zależy na klientach? Zobacz, jakie długopisy z logo możemy Ci zaproponować. Pamiętaj, że przy wyborze gadżetów reklamowych istotna jest ich jakość. Długopisy powinny być wykonane z dobrych materiałów, aby nie psuły się zbyt szybko – tym samym dłużej posłużą jako nośniki reklam!
Najnowsze komentarze