Lata mijają, świat się zmienia – rynek podbijają wciąż to nowe, zaawansowane technologie, a codzienność bez komputerów wydaje się już niemożliwa. Niemniej jednak nie trudno wskazać tradycyjne przybory, które wciąż pozostają niezastąpione – dobrym przykładem są chociażby kartkowe notesy czy artykuły do pisania. Właśnie dlatego długopis z nadrukiem nie traci swojego potencjału skutecznego gadżetu reklamowego.

Możliwości sprzedażowe i popularność długopisu z nadrukiem zostały zauważone i docenione przez agencje marketingowe już wiele lat temu. Jakie jeszcze szczególne zalety zapewniły mu niemal bezkonkurencyjność pośród innych gadżetów promocyjnych?

Różnorodność długopisów w nadrukiem

Wspomniane wyżej nowe technologie wkroczyły również z impetem do dziedziny produkcji artykułów piśmienniczych – dzięki nim producenci oferują dzisiaj długopisy z nadrukiem w przeróżnych wzorach, kolorach, kształtach i wykonane z różnych surowców. Ten fakt nie pozostaje bez znaczenia dla strategii marketingowych – pamiętajmy, że im lepiej dopasowany gadżet do wizerunku marki, tym i większe jego przełożenie na wzrost sprzedaży. Najpopularniejszym modelem pozostają uniwersalne plastikowe długopisy z nadrukiem, produkowane w niekończącej się liczbie wariantów. Obok nich dużym zainteresowaniem cieszą się eleganckie i klasyczne modele z metalową obudową, na którą również można nanosić różnego rodzaju nadruki. Stosunkowo nowym rozwiązaniem, jednak nie mniej atrakcyjnym dla klientów, są długopisy ekologiczne wykonane z materiałów naturalnych, jak drewno, bambus czy papier.

Długopis z nadrukiem z logo firmy

Niepozorny to potężne narzędzie w rękach marketingowców. Z tego względu najpopularniejszymi grafikami nanoszonymi na jego obudowę są loga reklamowanych firm. Współczesne techniki znakowania umożliwiają odwzorowanie nawet drobnych szczegółów i fantazyjnych linii. Co więcej, dzisiejsze nadruki okazują się bardzo trwałe nawet na ultra gładkich metalowych powierzchniach. Nie bez znaczenia pozostaje również bogata paleta barw współczesnych znakowań, wykorzystywanych przy produkcji gadżetów reklamowych. W połączeniu z szerokim wyborem kształtów, kolorów i wzorów samych modeli długopisów, powstaje ogromne pole możliwości projektowania gadżetów idealnie wpisujących się w wizerunki danych marek.

Jeśli chcesz wykorzystać potencjał długopisu z nadrukiem do promocji swojej firmy, sprawdź, jakie modele proponujemy w naszej ofercie. Zapraszamy!