Lata mijają, świat się zmienia – rynek podbijają wciąż to nowe, zaawansowane technologie, a codzienność bez komputerów wydaje się już niemożliwa. Niemniej jednak nie trudno wskazać tradycyjne przybory, które wciąż pozostają niezastąpione – dobrym przykładem są chociażby kartkowe notesy czy artykuły do pisania. Właśnie dlatego długopis z nadrukiem nie traci swojego potencjału skutecznego gadżetu reklamowego.

Możliwości sprzedażowe i popularność długopisu z nadrukiem zostały zauważone i docenione przez agencje marketingowe już wiele lat temu. Jakie jeszcze szczególne zalety zapewniły mu niemal bezkonkurencyjność pośród innych gadżetów promocyjnych?

Różnorodność długopisów w nadrukiem

Wspomniane wyżej nowe technologie wkroczyły również z impetem do dziedziny produkcji artykułów piśmienniczych – dzięki nim producenci oferują dzisiaj długopisy z nadrukiem w przeróżnych wzorach, kolorach, kształtach i wykonane z różnych surowców. Ten fakt nie pozostaje bez znaczenia dla strategii marketingowych – pamiętajmy, że im lepiej dopasowany gadżet do wizerunku marki, tym i większe jego przełożenie na wzrost sprzedaży. Najpopularniejszym modelem pozostają uniwersalne plastikowe długopisy z nadrukiem, produkowane w niekończącej się liczbie wariantów. Obok nich dużym zainteresowaniem cieszą się eleganckie i klasyczne modele z metalową obudową, na którą również można nanosić różnego rodzaju nadruki. Stosunkowo nowym rozwiązaniem, jednak nie mniej atrakcyjnym dla klientów, są długopisy ekologiczne wykonane z materiałów naturalnych, jak drewno, bambus czy papier.

Długopis z nadrukiem z logo firmy

Niepozorny

Podobne produkty: