Czy istnieje podarunek, który jest jednocześnie elegancki, dyskretny i piękny, a przy tym tak niezbędny na co dzień, że klient zawsze będzie miał go pod ręką (i co chwila będzie sobie o nas przypominał)? Odpowiedź jest prosta: długopisy metalowe z nadrukiem. Co roku pojawiają się w zestawieniach najpopularniejszych gadżetów reklamowych, i nic w tym dziwnego. Ich koszt jest stosunkowo niewielki, a zalety – liczne, dlatego też długopisy są jednym z najlepszych narzędzi marketingowych.

Tradycja…z

Długopisy metalowe z nadrukiem wyróżniają się wśród innych gadżetów elegancją i niezwykłą trwałością, ponieważ cechuje je wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne. Staranne wykonanie i dobrej jakości materiały sprawiają, że to podarunek, który zostanie z klientem na długo, a w dodatku będzie mu dobrze służyć. Nie ulega wątpliwości, że solidność i ponadczasowość to cechy, które powinny się kojarzyć z marką. Ale to nie wszystko, co mogą powiedzieć o firmie długopisy metalowe z nadrukiem. Odpowiednio zaprojektowane pozwalają wyrazić filozofię i wartości ważne dla naszej marki – zarówno swoim kolorem i zdobieniami, jak i wykonanym przy użyciu najnowocześniejszych technik nadrukiem. Dzięki temu stanowią gustowny upominek, który świetnie się sprawdzi jako miły gest na przełamanie pierwszych lodów podczas spotkania z nowym kontrahentem, jak również jako pamiątka ważnego wydarzenia, na przykład zawarcia korzystnej umowy. Nie bez powodu w dniu podpisania istotnej ustawy prezydent Stanów Zjednoczonych obdarowuje osoby, które przyczyniły się do jej powstania, wiecznymi piórami. Długopis to prezent bezpretensjonalny i w pewnym sensie… osobisty – odręczne pismo świadczy o zażyłości, zwłaszcza w dobie wszechobecnej technologii. A przecież właśnie budowaniu relacji z klientem służą gadżety reklamowe.

…i nowoczesność

Ale długopisy metalowe z nadrukiem mają również swoje współczesne oblicze. Przede wszystkim są wykonane z ekologicznego materiału, więc nie przyczyniają się do zanieczyszczenia środowiska plastikiem. W ruch eko – a także zero waste – wpisują się również ze względu na swoją trwałość oraz możliwość wymiany wkładu. Cechy te powodują, że wręczone klientom długopisy z pewnością nie będą leżały nieużywane i zapomniane, w odróżnieniu od mniej praktycznych i solidnych gadżetów, a dodatkowo mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie – warto pamiętać i o tym. Skoro zaś jesteśmy przy nowoczesności, nie można nie wspomnieć, że współczesne techniki druku pozwalają na realizację naprawdę finezyjnych projektów, zmieniających zwykły długopis w oryginalny upominek, który na długo zapadnie klientom w pamięć.

Długopisy metalowe z nadrukiem są doskonałym wyborem marketingowym dla firm, które cenią sobie solidność, szyk i ponadczasowość i które chcą, by ich marka była kojarzona właśnie z takimi wartościami. Nie można też zapominać, że trwałe i praktyczne długopisy są przede wszystkim proste, a jak mawiała Coco Chanel: „Prostota jest kluczem prawdziwej elegancji”.