Wybierając długopisy reklamowe z logo firmy, należy zadać sobie kilka pytań, które ułatwią wybór gadżetu. Warto zadbać o to, by estetyka oraz jakość wybranych akcesoriów do pisania były spójne z wizerunkiem przedsiębiorstwa. Oczywiście istotny jest budżet oraz sam cel zastosowania w swojej organizacji długopisów reklamowych – inne polecane są dla kampanii wizerunkowych, a inne do budowania pozytywnego profilu pracodawcy. Poznaj kilka wskazówek dotyczących tego, jak wybrać idealny długopis dla firmy! 

Określ budżet na długopisy reklamowe dla firmy

Wybór gadżetów reklamowych i ich personalizowanie powinno rozpoczynać się od ustalenia budżetu, którym dysponuje firma na zakup, czy to jednorazowy, czy też cykliczny (np. zamówienia hurtowe długopisów reklamowych). W przypadku mniejszych zasobów pieniężnych lepiej stawiać na modele wykonane z tworzywa sztucznego (sprawdź: długopisy plastikowe). Doskonale nadają się one do działań na szeroką skalę przy ograniczonym budżecie reklamowym. Jeśli zależy nam na wyższej jakości i estetyce długopisów z logo firmy, warto wybrać długopisy metalowe lub biodegradowalne np. długopisy ekologiczne z drewna czy bambusa. 

Pamiętaj również o tym, że na koszt wpływa metoda znakowania, a niekiedy kolor gadżetów i ich stylistyka. Wybierając naszą ofertę zyskasz przejrzystą wycenę – możesz skorzystać z prostego kalkulatora, który znajdziesz na karcie każdego sprzedawanego w naszym sklepie długopisu. 

Postaw na długopis reklamowy dopasowany do identyfikacji wizualnej firmy 

Profil działalności firmy, kolor jej logo oraz barwy kojarzące się klientom z marką czy nawet „tone of voice” organizacji (np. komunikacja formalna) – warto zwrócić uwagę na te właśnie elementy przed zamówieniem długopisów reklamowych. Wiedzieć należy, że kolorystyka w reklamie nigdy nie powinna być przypadkowa, a samo tworzywo, z którego wykonany jest gadżet dużo może powiedzieć odbiorcom o Twoim przedsiębiorstwie. 

Dla przykładu kancelarie prawne czy też banki stawiają głównie na eleganckie metalowe długopisy reklamowe z grawerem laserowym, podkreślając w ten sposób swój prestiż. Agencje kreatywne, hotele i korporacje usługowe chętnie wybierają modele plastikowe z obudowami w wyrazistych barwach. Branża farmaceutyczna, szpitale i przychodnie zamawiają z kolei długopisy reklamowe w stonowanych kolorach bieli i błękitu oraz z naniesionym logiem czy napisami metodą tampondruku. Opcji jest naprawdę wiele, a jeśli nie wiesz, po którą z nich sięgnąć, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci zaplanować kampanię reklamową z wykorzystaniem długopisów z logo

Zadbaj o Call to Action – postaw na spersonalizowane oznakowanie długopisu reklamowego 

Kolejnymi pytaniami, na które warto sobie odpowiedzieć przed zamówieniem długopisów reklamowych, jest to, na jakiej formie oznakowania nam zależy. Ponadto trzeba określić, ile znaków chcemy umieścić na korpusie swoich gadżetów oraz to, czy zależy nam na estetycznych wzorkach, kreatywnym designie czy po prostu logotypie. Rozwiązań, po które możemy sięgnąć jest naprawdę wiele, ale warto szczególnie pamiętać o kilku ważnych zasadach:

  • Oznakowanie korpusu długopisu reklamowego powinno zawierać logotyp firmy – pamiętaj, aby dobrać właściwą kolorystykę, by elementy identyfikacji wizualnej Twojej organizacji rzucały się w oczy! 
  • Zadbaj o to, by korpus długopisu z logo posiadał także dane kontaktowe – może to być numer telefonu, adres mail, adres witryny firmy lub też kod QR! 
  • Wiele firm, instytucji publicznych i innych organizacji umieszcza na długopisach chwytliwe slogany i hasła reklamowe – szczególnie warto sięgać po takie rozwiązanie w przypadku gadżetów reklamowych służących do celów kampanii produktowych i wizerunkowych na większą skalę. 

Jeśli długopis ma stanowić upominek dla klienta, kontrahenta czy bliskiej osoby, lepiej wybrać elegancki grawerunek na korpusach długopisów reklamowych bądź piór kulkowych – w takim przypadku napisem mogą być życzenia.