Współcześnie, jeśli nikt nie mówi o danej marce, można spokojnie założyć, że to tak, jakby w ogóle nie istniała. Oczywiście metod promocyjnych jest wiele, a o pewnych prawdopodobnie jeszcze nie wiemy, ale jedną z podstawowych jest utrwalenie logo firmy w głowach potencjalnych Klientów. To założenie można uzyskać za pomocą wielkich i wielopoziomowych kampanii reklamowych, ale istnieją też sposoby bardziej doraźne i bliższe grupie docelowej. Mowa oczywiście o gadżetach reklamowych.

Gadżety reklamowe na targi

Identyfikacja wizualna marki to jedna z najważniejszych składowych każdej firmy. W końcu zależy nam na tym, żeby naszą działalność kojarzono przy każdej możliwej okazji i by to skojarzenie było jak najlepsze. Jeśli chodzi o gadżety reklamowe na targi, jednymi z najprostszych i najbardziej efektywnych gadżetów są ołówki i długopisy. Raczej nikt nie pogardzi możliwością pozyskania kolejnych, a wtedy proces rusza już właściwie samoistnie, bo takie “tymczasowe” narzędzia piśmiennicze szybko zmieniają właścicieli. Dzięki temu przy jednej inwestycji zyskujemy długofalowe zapewnienie o rozpowszechnianiu identyfikacji marki w świadomości potencjalnych Klientów. W naszej ofercie można znaleźć długopisy plastikowe, metalowe, z grawerem, z nadrukiem, czy ekologiczne.

Materiały reklamowe na konferencję

Jeśli zastanawiamy się, jakie gadżety na konferencję będą najlepsze, to ogranicza nas właściwie nie ich wybór, a budżet. Nie ma potrzeby, żeby materiały reklamowe na konferencję były zestawami drogiego rodzaju długopisów, bo konferencja nie ma charakteru jednostkowego spotkania, a trafia do większej liczby osób i zależy nam na tym, żeby każda z nich opuściła konferencję z naszym gadżetem. Stąd najlepiej będzie zdecydować się na stosunkowo tanie gadżety – oczywiście w odpowiedniej jakości – w końcu zależy nam na dobrym wrażeniu.

Gadżety na targi firmowe

Można prześcigać się w wyścigu o najciekawsze gadżety reklamowe, ale jednak największą popularnością cieszą się po prostu te sprawdzone. Dlatego, jeśli musimy wybrać gadżety reklamowe na targi, 2020 rok raczej nie zaskoczy nas pod tym względem. Jednak możemy pomyśleć o tym, jak urozmaicić naszą pierwotną ofertę i do długopisów dodać np. etui. Taki zestaw budzi większe wrażenie, a na pewno jest bardziej elegancki i personalny. W zależności od profilu spotkania i liczby gości, nasze gadżety na targi mogą różnić się poziomem jakości.
Jednak niezależnie od tego, na jaką konfigurację się zdecydujemy, możemy być pewni, że znajdziemy to w ofercie sklepu Długopisy24.

Decydujesz się na udział w konferencji? Upewnij się, że jak najwięcej osób będzie pamiętało o Twojej marce – gadżety reklamowe mogą skutecznie o niej przypominać na długo po skończeniu wydarzenia. I nie muszą wcale kosztować fortuny!

Ołówki od 18 gr/szt.

Działasz w branży budowlanej? A może masz coś wspólnego z designem czy artystycznymi oraz kreatywnymi działaniami? Warto zdecydować się na wyprodukowanie ołówków, na których naniesiesz własny logotyp. Na rynku dostępnych jest wiele wariacji – od metalowych po ołówki z… kryształkami Swarowskiego! Najtańsze ołówki to jednak ołówki drewniane; możemy je znaleźć już od 18 groszy za sztukę.

Długopisy od 42 gr/szt.

Jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych jest z pewnością długopis – mało która firma nie decyduje się na jego wyprodukowanie. W przypadku ważnych klientów możemy zastanowić się nad zakupem specjalnie wygrawerowanego długopisu firmy Parker, Hemisphere czy Urban (od 20 zł wzwyż) – jednak w przypadku konferencji całkowicie wystarczy, jeśli zdecydujemy się na tańsze odpowiedniki. Doskonale sprawdzają się długopisy plastikowe, dostępne już w wersji od 42 groszy. Ciekawą alternatywą są długopisy papierowe, których koszty zaczynają się od 48 groszy. Możemy zdecydować się na ich odrobinę droższą wersję – długopisy metalowe będą nas kosztować od 95 groszy wzwyż. Jeśli chcemy się jednak wyróżnić, warto zainwestować w długopisy touch, a więc długopisy do ekranów dotykowych, które wcale nie muszą kosztować fortuny – najtańsze wersje są już za 62 gr!

Etui od 42 gr/szt.

No dobrze – mamy ołówki, mamy długopisy… A może by tak pomyśleć o opakowaniach? Atrakcyjne i ładnie wyglądające etui na długopisy z pewnością będzie chętnie używane, zwłaszcza przez osoby, które lubią mieć porządek w swoich torebkach czy plecakach. Nie musi to być także droga inwestycja – etui papierowe kosztuje zaledwie 42 groszy, a jeśli chcemy się czymś wyróżnić, warto pomyśleć np. o etui welurowym za jedyne 48 gr. Niewielka kwota, która w znacznym stopniu może zakorzenić się w świadomości klientów!