Z długopisów korzysta na co dzień chyba każdy z nas. Nic więc dziwnego, że są one jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Dzisiaj doceniają je nie tylko agencje marketingowe, ale również ich klienci, czyli przedsiębiorstwa z przeróżnych branż. Co warto przeanalizować, kiedy zamawiamy długopisy z logo?

Długopisy z logo firm – plastikowe, metalowe czy ekologiczne?

Producenci gadżetów reklamowych proponują długopisy z logo wykonane z różnych tworzyw. Najbardziej uniwersalne modele mają plastikową obudowę, dzięki czemu wyróżniają się atrakcyjną ceną. Ich kolejny atut to wszechstronność, umożliwiająca stworzenie właśnie takiego modelu, jakiego potrzebuje dana marka. Plastikowe długopisy z logo firm przybierają przeróżne kolory, wzory i kształty, co sprawia, że są postrzegane jako uniwersalne gadżety, efektywnie promujące marki o rozmaitych profilach. Drugą popularną grupę długopisów z logo stanowią długopisy metalowe, charakteryzujące się ponadczasowym stylem i dużą wytrzymałością. Na tego rodzaju eleganckie modele stawiają przede wszystkim firmy, którym zależy na profesjonalnym i prestiżowym wizerunku. Rynek gadżetów oferuje również długopisy ekologiczne, czyli artykuły piśmiennicze wykonane z materiałów biodegradowalnych – na przykład z papieru, drewna czy bambusa. Doskonale promują marki, które propagują proekologiczne wartości. Ponadto istnieje możliwość zamówienia modelu stworzonego z mieszanych materiałów – najczęściej są to długopisy plastikowo-metalowe.

Długopisy z logo – z nadrukiem czy grawerunkiem?

Oprócz różnego rodzaju tworzyw producenci oferują również różnego rodzaju znakowanie długopisów z logo firm. Najpopularniejszą i jednocześnie jedną z tańszych metod nanoszenia na obudowę loga i sloganów jest oczywiście nadruk. Ta technika doskonale sprawdza się przypadku długopisów plastikowych, niemniej jednak stosuje się ją również na innego rodzaju modelach. A co jeśli klientowi zależy na bardzo eleganckim i klasycznym wyglądzie długopisu? Takim potrzebom z pewnością sprosta technika grawerowania laserowego. Ta metoda ma trzy ważne zalety, które sprawiają, że jest chętnie wybierana przez klientów. Po pierwsze daje możliwość nanoszenia znakowania z drobnymi szczegółami i finezyjnymi liniami. Po drugie jest bardzo trwała, dzięki czemu przez długi czas pozwala gadżetom pełnić ich sprzedażową funkcję. Po trzecie wyróżnia się eleganckim wyglądem, którego oczekują firmy, którym zależy na profesjonalnym wizerunku.

I Twoja firma może osiągnąć nowy poziom sprzedaży. Zobacz, co proponujemy w naszej ofercie i skorzystaj z nowych szans dotarcia do klientów.