Do znakowania gadżetów reklamowych bardzo często stosuje się sprawdzone techniki znane już od dawna – jedną z nich jest grawerowanie. Dzisiaj jednak do grawerowania używa się nowoczesnego lasera, który gwarantuje wysoką jakość i dobrą cenę.

Grawerstwo, inaczej nazywane rytownictwem, to jedna z najstarszych technik ozdabiania różnego rodzaju wyrobów rękodzielniczych, wykonanych z takich tworzyw jak na przykład szkło, kamień i oczywiście metal. Technika ta polega na wykonywaniu na powierzchni materiału wgłębień w formie rys, które charakteryzują się różną głębokością, przekrojem oraz kształtem. Niegdyś do grawerowania manualnego wykorzystywano tak zwane rycle – ostre trzony ze stali, o różnych profilach. Dzisiaj w dużej mierze te tradycyjne narzędzia zostały zastąpione przez nowoczesne lasery. W międzyczasie stosowane także maszyny grawerskie.

W czasach naszych dziadków i pradziadków grawerstwo wykorzystywano w drukarniach, pieczątkarniach, mennicach, a także w artystycznych zakładach grawerskich, produkujących zdobione przedmioty.

Moc lasera gwarancją precyzji

Wynalezienie urządzeń laserowych okazało się dużym krokiem na przód w dziedzinie produkcji zdobionych przedmiotów. Nowoczesne narzędzia pozwalają wytwarzać zdobione przedmioty bardzo szybko, zachowując przy tym najwyższą precyzją znakowania. Seryjność produkcji sprawia, że znakowanie przedmiotów za pomocą lasera niesie ze sobą niewysokie koszty. Co więcej maszyna gwarantuje o wiele większą powtarzalność niż praca człowieka. Nie istnieje bowiem możliwość, by powstały dwa identyczne wyroby rękodzieła. Maszyna natomiast jest w stanie idealnie odzwierciedlić konkretny wzór.

Znakowanie długopisów reklamowych z logo firmy

Znakowanie w formie grawerowania laserowego wyróżnia się niezwykłą trwałością. Długopisy firmowe z grawerunkiem charakteryzują się bardzo trwałym zdobieniem, które nie zmienia się pod wpływem ekstremalnych warunków atmosferycznych.

Atuty techniki grawerowania sprawiają, że jest ona szeroko wykorzystywana w produkcji gadżetów, w tym długopisów firmowych z logo. Metoda ta jest w szczególności zalecana do znakowania metalowych długopisów reklamowych.

Długopisy firmowe z grawerunkiem – sposób na dotarcie do klientów

Inwestycja w długopisy reklamowe z grawerunkiem jest skutecznym sposobem promocji dla firm z różnych branż. Miły upominek w postaci długopisu z logo pomaga zbudować pozytywne skojarzenia związane z promowaną marką. A to już tylko kilka kroków od tego, by pozyskać nowych klientów, którzy być może w przyszłości staną się stałymi klientami.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą długopisów reklamowych.